Korduma Kippuvad Küsimused

TEENUSE OSTJALE

  • Ma ei mäleta enam oma sisselogimise andmeid, kuidas neid taastada?

Sisselogimisel klõpsake linki 'Unustasin parooli?'. Parooli hankimiseks sisestage e-posti aadress, kuhu registreerusite. Kui te ei mäleta registreerimisel kasutatud e-posti aadressi, pöörduge meie klienditoe poole.

  • Kuidas ma oma kasutajakontot muudan?

Kui oled oma kontole sisse loginud vali ülevalt paremast aknast nupp „Minu konto“. Esimesel lehel kuvatakse Sinu konto üldandmed. Andmete muutmiseks klikka nupule „Muuda“.

  • Kuidas ma oma konto kustutan?

Konto kustutamiseks palun võta ühendust klienditoega info@kylas.ee

  • Kuidas teenuse broneerimise protsess välja näeb?

Kui sa oled leidnud enda jaoks sobiva teenuse ning valinud kuupäeva vajuta broneeri nuppu. Teenuse eest tuleb ettemaksuna täissummas tasuda. Ära muretse, sinu ettemaksu hoitakse turvaliselt seni kuni olete oma elamusteenuse kätte saanud. Teenusepakkuja saab teate, et olete tulemas ning kinnitab tellimuse 24 tunni jooksul. Kui teenus on osutatud teeme väljamakse Teenusepakkujale. Ära unusta, et sul on võimalik Teenusepakkujaga suhelda läbi tellimuse lehe, klikates nupule „Lisa tellimuse sõnum“.

  • Kuidas ma oma tellimust tühistan?

Kui sa soovid tellimust tühistada võta palun ühendust KYLAS klienditoega info@kylas.ee ja Teenusepakkujaga läbi Tellimuse lehe. Tellimuse tühistamisel ning tagasimakse saamisel tuleb juhinduda Ostutingimustest.

Tagastatava ettemaksu summa suurus sõltub tellimuse tühistamise ajast:
Teenuse osutamise kuupäevani on  7 ja rohkem kalendripäeva -  Tagastame ettemaksu 100% teenuse maksumusest
Teenuse osutamise kuupäevani on 6 - 4 kalendripäeva  -  Tagastame ettemaksu 50% teenuse maksumusest
Teenuse osutamise päevani on 3 - 1 kalendripäeva - Ettemaks ei kuulu tagastamisele
Teenuse osutamise päev -  Ettemaks ei kuulu tagastamisele.
Olukorras, kus Teenusepakkuja tühistab tellimuse, tagastatakse ettemaks kliendile täies mahus  (100%).
Kõik broneeringud tuleb teenusepakkujal 48 tunni jooksul kinnitada. Kui klient  tühistab teenuse enne kui Teenusepakkuja on jõudnud broneeringu kinnitada tagastatakse ettemaks täies mahus (100%).

  • Kas ma saan teenusepakkujale otse sulas maksta?

Ei, see ei ole võimalik. Kõikide KYLAS teenuste eest on tasutud ettemaksuna.

_____________________________________________________________________________________________________________________

TEENUSE PAKKUJALE

  • Miks ei ole mu Teenus avalikustatud?

Kõik Teenusepakkujate poolt sisestatud teenused tuleb kinnitada KYLAS lehe administraatori poolt. Selliselt saame kindlad olla, et kõik vajalik info on lisatud. Proovime kõik avaldused üle vaadata vähemalt 24 tunni jooksul. Juhul kui su teenus ei ole endiselt avaldatud palun võta ühendust KYLAS klienditoega info@kylas.ee.

  • Miks ma pean KYLAS akadeemia läbima?

KYLAS akadeemia on loodud eelkõige toetamaks Teenusepakkujaid oma teenuste disainimisel. Videoloengud ja toetavad töölehed aitavad Sul läbi mõelda, miks mida ja kellele sa teed. Akadeemiat on võimalik läbida omas tempos ja viisil. Kui sul tekib küsimusi KYLAS akadeemia kohta, siis palun võta ühendust KYLAS klienditoega info@kylas.ee

  • Kuidas mulle müüdud teenuste eest makstakse?

Kui teenus on edukalt ellu viidud tuleb tehtud töö eest esitada SA Võrumaa Arenduskeskusele arve. Ülevaate oma osutatud teenustest leiate oma teenusepakkuja kontolt „Minu tellimused“ lehelt.  Arenduskeskus teeb väljamakse hiljemalt kahe nädala jooksul registreerimisel määratud arvelduskontole.

  • Kui suur on KYLAS lehe vahendustasu?

KYLAS lehe vahendustasu on 15% tellimuse pealt. Vahendustasu arveldatakse maha teenuse eest tasumisel.

KYLAS leht ei paku lihtsalt veebikeskkonda, kus oma teenuseid müüa. Lisaks sellele on teil töötav broneerimisesüsteem, mille kaudu on klientidel võimalik teenuseid ette osta ja loomulikult saate osa KYLAS lehe ühisturundusest ja põnevatest koolitustest.

  • Kuidas teenuse tellimine toimub?

Te loote müüdava teenuse, kus määrate teenuse hinna, osalejate arvu ning saadavuse kuupäeva. (Ärge unustage teenuse saadavuse kuupäeva regulaarselt uuendada!). Klient tellib teie teenuse läbi KYLAS veebilehe. Teil on 24 tundi teenuse kinnitamiseks. Kui tellimus on kinnitatud olete Tellimuse täies mahus vastu võtnud.

  • Mis siis saab kui ma ei saa teenust broneeritud ajal pakkuda?

Kui soovite broneeringut tühistada võtke palun ühendust KYLAS klienditoega info@kylas.ee ja Teenuse tellijaga oma KYLAS konto tellimuse lehe.

  • Kas ma saan määrata enda optimaalse teenuse ostjate grupi?

Jah, Teenuse sisestamise lehel on võimalik määrata minimaalne ja maksimaalne grupi arv.

  • Kas ma saan oma teenuse uuesti müüki panna kui mu teenuse tarbijaid võib olla 10 aga teenust on broneeritud vaid kolmele.

Jah, korduvat Teenuse osutamise aega on võimalik uuesti avada Teenusepakkuja enda poolt. Uuendus tuleb teha Teenusepakkuja poolt käsitsi. Ärge siis unustage silma peal hoida oma Tellimuste lehel, kuhu on koondatud kõik Sinu käest ostetud teenused.

  • Miks on mu sisestatud teenuse sõnastus muutunud?

KYLAS meeskond pakub oma partneritele osaliselt turundusteenust, et teie müüki ja Google leitavust suurendada. Kõik muudatused on tehtud lähtuvalt professionaalsest kogemusest ja soovist Teile rohkem müüki tuua.

Me palume enne tekstide tagasimuutmist meiega kindlasti ühendust võtta info@kylas.ee